Wednesday, September 2, 2015

Seminar Pendidikan Moral di Taylor's International School

UCAPAN PENGHARGAAN

Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Cikgu Wan Arizwan yang sanggup menjemput saya untuk berkongsi ilmu dalam bidang Pendidikan Moral di bangunan yang begitu bersih dan ceria ini.

Saya berasa besar hati kerana berpeluang untuk bertukar-tukar idea dan membimbing para murid yang menghadiri Seminar Pendidikan Moral ini.

Di sini juga saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Ketua Bahagian Menengah, Taylor's International School iaitu Mr. Mark Hatherell dan Puan Pengetua SMK Dato' Ibrahim Yaacob saya iaitu Pn. Asmah Binti Kailani. Terima kasih.

Berharap agar ilmu pengetahuan dan pengalaman saya dalam aspek teknik menjawab soalan dan cara permarkahan dapat membantu dalam peningkatan keputusan Pendidikan Moral SPM nanti.

Terima kasih.

Murid-murid memberikan fokus yang sepenuhnya sepanjang Seminar Pendidikan Moral

Kagum dengan sikap mereka yang suka tanya dan ingin tahu dalam pelajaran

Murid belajar dengan bersungguh-sungguh

Suasana di dalam kelas ceria dan positif

Menjawab soalan esei bersama-sama

Seorang yang periang dan comel serta berani mencuba

Seorang yang tidak kedekut memberikan pujian 

Terima kasih kerana memberi sokongan

Terima kasih kerana memberi kerjasama 

Bangunan yang penuh dengan alatan teknologi canggih dan maju


No comments:

Post a Comment