Tuesday, December 4, 2018
Pendidikan Moral Tingkatan 3_Unit 7
M/S 99
Bagaimanakah anda dapat meningkatkan kualiti perkhidmatan awam?
Saya dapat meningkatkan kualiti perkhidmatan awam dengan menyuarakan pendapat secara ikhlas melalui saluran yang betul tentang mutu perkhidmatan awam yang diterima.
(Terima mana-mana jawapan yang munasabah)
M/S 104
1. Jelaskan kebaikan piagam pelanggan dalam usaha meningkatkan kualiti perkhidmatan Jabatan Perhutanan Sabah kepada masyarakat.
Piagam pelanggan dapat dijadikan sebagai panduan dan sasaran untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan Jabatan Perhutanan Sabah kepada masyarakat.
(Terima mana-mana jawapan yang munasabah)
2. Berikan idea baharu bagi menambah baik kualiti Jabatan Perhutanan Sabah.
Proses membuat aduan dan permohonan lesen dapat dijalankan dengan penggunaan laman sesawang supaya menjimatkan masa dan tenaga.
(Terima mana-mana jawapan yang munasabah)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
thx
ReplyDeleteTerima kasih kembali.
Deleteterima kasih
ReplyDeleteTerima kasih
ReplyDeleteSama-sama.
Deletethanks :)
ReplyDeleteSama-sama.
DeleteThank you!!!!
ReplyDelete